Тема: Управління якістю сервісного обслуговування туристичного підприємства
магістерська
Дисципліна: Туризмознавство
Обсяг: 102 сторінок.
№ роботи: 22379
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ 7
1.1. Організація діяльності туристичного підприємства 7
1.2. Дослідження якості сервісного обслуговування на туристичних підприємствах 15
1.3. Політика управління якістю сервісного обслуговування підприємств туристичної галузі за кордоном 24
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНТСТВА «ФЕЄРІЯ» 28
2.1. Розвиток ринку туристичних послуг в Україні 28
2.2. Загальна характеристика підприємства 38
2.3. Аналіз та оцінка якості сервісного обслуговування в Туристичному агентстві «Феєрія» 50
РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 55
3.1. Пріоритетні чинники розвитку якості сервісного обслуговування туристичних підприємств 55
3.1.1. Підвищення конкурентоспроможності туристичних послуг за рахунок управління їх якістю 55
3.1.2. Оптимізація співвідношення якості та ціни туристичних послуг 66
3.2. Напрями управління іміджем Туристичного агентства «Феєрія» 72
3.3. WEB-сайт як засіб управління якістю сервісного обслуговування Туристичного агентства «Феєрія» 81
ВИСНОВКИ 92
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 97
Рік надходження роботи: 2014
|