Тема: питання до іспиту
питання до іспиту
Дисципліна: Теорія і практика комунікацій
Обсяг: 49 сторінок.
№ роботи: 4187
Зміст
1. Визначення поняття комунікація. Особливості соціальної комунікації 4
2. Основні типи соціальної комунікації. Масова комунікація. Масова аудиторія. 4
3. Загальна модель комуникації як трансмісія. Елементарні складники комунікативного процесу. 5
4. Головні канали комунікації (слуховий, візуальнй, тактильний, нюховий, смаковий) та їх характеристика. 6
5. Монологічний і діалогічний способи комунікації. Віртуальна комунікація 6
6. Кібернетична формула К. Шеннона про сутність поняття інформація 7
7. Відмінність між термінами інформація і комунікація, масова інформація і масова комунікація 8
8. Особливості дефініцій: засоби масової інформації (ЗМІ) і засоби масової комунікації (ЗМК), інформаційний простір і комунікативний простір 8
9. Комунікативне середовище та його значення для процесу соціалізації суспільства. Альтернативне комунікативне середовище 9
10. Прикладне значення первинних і вторинних комунікаційних процесів. Мета комунікація 10
11. Інформаційно-технологічна теорія розвитку цивілізації Д. Бела і А. Тоффлера 11
12. Концепція розвитку масової комунікації Ю. Габермаса 12
13. Теорії Г. Ініса і Г. Маклюена про глобалізацію систем масової комунікації 13
14. Соціокультурна теорія розвитку масової комунікації А. Моля 13
15. Характеристика ієрархічної і демократичної моделей комунікації. Інерційна та інноваційна системи комунікації. 14
16. Модель контактування Р. Якобсона. 15
17. Семіотичні моделі Ю. Лотмана і У. Еко 16
18. Інваріантна схема комунікації Т. Ньюкомба. 17
19. Модель комунікації Г. Ласвелла. 18
20. Теорії впливу масової інформації не свідомість. Моделі максимального і мінімального впливу. 18
21. Модель всесильного впливу С. Чакотіна. 19
22. Концепції масовокомунікаційного впливу: стимул – реакція, навчально-теоритична консистентно-теоритична 20
23. Моделі лідерів громадської думки і дворівневого потоку інформації 21
24. Концепції визначення порядку деного та вибіркового використання 22
25. Функціональні моделі медіа впливу 23
26. Модель комунікації К. Шеннона 23
27. Прикладний аспект двоступеневої моделі П. Лазарсфельда 24
28. Експресивна або ритуальна модель Д. Карея 25
29. Теорія дифузії іновації у суспільстві Е. Роджерса 25
30. Модель «охоронця» новин Курта Левіна 26
31. Теорія Т Ван Дейка стосовно організації структури новин 26
32. Модель новинного теледискурсу Ф. Шлезінгера 27
33. Поняття комунікативного дискурсу. Співвідношення тексту і дискурсу в масовій комунікації. Сутність дискурсу 28
34. Основні складники мас-медійного дискурсу. Особливе значення «контексту» в комунікативному дискурсі 28
35. Механізми формування стереотипів масової свідомості. Заданість (ціністна орієнтація) масової інформації (створення символів, метафор, знаків культури, фреймів і т.д.) 29
36. Роль масової комунікації у формуванні архетипів, соціальних і національних мифів 30
37. Модель В. Гемсона: два рівні формування стереотипів масової свідомості 31
38. Патогенний текст та його види 32
39. Особливості формування та нейтралізації патогенного тексту 32
40. Поняття пропаганди. Історія і теорія пропаганди 33
41. Сучасні технології та методи пропаганди. Логіка формування текстів пропаганди 34
42. Паблік рілейшнз (ПР) як комунікативна дисципліна і вид діяльності: предмет, мета, завдання 36
43. Особливості менеджменту в галузі ПР. Планування та реалізація ПР-программ (ПР-компанії) 36
44. Мас-медіа як основний інструмент ПР-компанії 37
45. Спін-доктор: напрями і методи діяльності 38
46. Поняття іміджу. Типи іміджів. Основні чинники творення іміджу 38
47. Технології і методи побудови іміджу. Етапи формування іміджу 39
48. Рекламна комунікація. Особливості рекламного тексту 40
49. Комунікаційний дискурс з точки зору пропаганди, реклами і паблік рілейшнз (порівняльний аналіз) 41
50. Комунікативна основа сучасних виборчих кампаній. Стратегія і тактика виборчої кампанії 42
51. Основні етапи і пріоритети виборчої кампанії. Медійний чинник виборчих ПР 43
52. Кризові ПР. Комунікативні дії в умовах кризової ситуації 44
53. Інформаційна війна: основні принципи і засоби реалізації 45
54. Технології і методи проведення інформаційних війн і психологічних операцій 46
55. Паблік рілейшнз силових структур і спецслужб. Комунікація у розвідувальній діяльності 47
56. Комунікативний менеджмент міжнародних відносин. Міжнародні конфлікти: комунікативні чинники примусової та мякої дипломатії 48
57. Інтеркультурна комунікація: детериторіалізація, міграція, транскультурація. Комунікативний трансфер Діаспори 49
Список використаної літератури 50
|