Тема: питання до іспиту
питання до іспиту
Дисципліна: Психологія
Обсяг: 29 сторінок.
№ роботи: 13253
ЗМІСТ
1. Поняття про діяльність як прояв фізичної і психічної активності 2
2.Зміст, структура, основні види діяльності 2
3. Головні відмінності людської діяльності від активності тварин 2
4. Поняття про особистість. Людина. Індивід, особистість, індивідуальність 3
5. Психологічна структура особистості 3
6. Основні періоди в історії вивчення та дослідження особистості 4
7. Типи теорій особистості 5
8. Спрямованість особистості 5
9. Самосвідомість і Я-концепція особистості 6
10. Поняття про спілкування 6
11. Засоби та стилі спілкування 7
12. Функції та види мови і мовлення. Відмінності між мовою і мовленням 7
13. Класифікація груп та їх характеристика 8
14. Вплив групи на особистість та особистості на групу 8
15. Референтні групи і особистість 9
16. Проблема конформізму і нонконформізму 9
17. Фізіологічні основи темпераменту 10
18. Тип вищої нервової діяльності і темперамент 10
19. Психологічна характеристика та властивості типів темпераменту 11
20. Поняття про характер 11
21. Природні і соціальні передумови формування характеру 12
22. Структура характеру 12
23. Провідні риси характеру 13
24. Класифікація та акцентуації рис характеру 13
25. Поняття про здібності 14
26. Природні і соціальні передумови здібностей 14
27. Структура здібностей 15
28. Природні і соціальні передумови здібностей 15
29. Структура здібностей: загальні та спеціальні здібності 16
30. Формування та розвиток здібностей 16
31. Предмет і завдання вікової та педагогічної психології 17
32. Сучасні теоретичні концепції вікової та педагогічної психології 17
33. Методи вікової та педагогічної психології 17
34. Загальна характеристика розвитку психіки людини 18
35. Основні умови психічного розвитку 18
36. Взаємозв’язок навчання, виховання і розвитку дитини 19
37. Роль діяльності у психічному розвитку дитини 19
38. Рушійні сили розвитку психіки 19
39. Проблема вікової періодизації 20
40. Загальна характеристика перших шести років життя дитини 20
41. Розвиток пізнавальної сфери дитини до вступу в школу 21
42. Розвиток мовлення. Особливості спілкування дитини перших шести років життя з ровесниками та старшими 21
43. Розвиток особистості у молодшому шкільному віці 22
44. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її впив на його психологічні особливості й поведінку 22
45. Спілкування як провідний вид діяльності підлітка 23
46. Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці 23
47. Загальна характеристика ранньої юності. Спілкування та дружба в юнацькому віці 23
48. Формування особистості в юнацькому віці 24
49. Пізнавальні процеси і розумовий розвиток в юнацькому віці. Формування професійних інтересів 24
50. Характеристика поняття «важка дитина». Класифікація «важких» 25
51. Причини появи важких дітей і підлітків. Специфіка роботи з різними категоріями підлітків 25
52. Поняття научіння, навчання, учіння. Рівні та типи научіння 25
53. Загальна характеристика учбової діяльності та її структура 26
54. Чинники ефективності навчання. Способи активізації учбової діяльності школярів 26
55. Психологічні механізми формування особистості 27
56. Проблема управління вихованням. Характеристика чинників ефективності виховної роботи 27
57. Показники і критерії вихованості, їх психологічна природа 27
58. Психологія самовиховання та перевиховання 28
59. Професійно-значущі якості особистості суб’єкта педагогічного впливу 28
60. Характеристика педагогічної діяльності. Ефективність педагогічного спілкування 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
|