Тема: Проблема нерівномірності протікання гетерохронності різних вікових процесів
курсова
Дисципліна: Психологія
Обсяг: 34 сторінок.
№ роботи: 22393
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ НЕРІВНОМІРНОСТІ ТА ГЕТЕРОХРОННОСТІ РОЗВИТКУ 5
1.1. Нерівномірність і гетерохронність як закономірности психічного розвитку 5
1.2. Гетерохронія вікового розвитку 10
Висновок до розділу 1 15
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДОСЛІДЖЕННЯ 16
2.1. Опис процесуальних аспектів дослідження 16
2.2. Обґрунтування методик дослідження 20
Висновок до розділу 2 22
РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕТЕРОХРОННОСТІ РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ТА ПІДЛІТКІВ (НА ПРИКЛАДІ ФУНКЦІЇ ОПОСЕРЕДКОВАНОГО ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ) 23
3.1. Аналіз результатів дослідження опосередкованого запам’ятовування обох вікових груп 23
3.2. Кореляційний аналіз отриманих результатів 25
Висновок до розділу 3 29
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
ДОДАТКИ 36
Рік надходження роботи: 2014
|