Тема: Особливості сприймання брендів чоловічого одягу
курсова
Дисципліна: Психологія реклами
Обсяг: 47 сторінок.
№ роботи: 19866
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичний аналіз підходів щодо соціально-психологічного впливу реклами 5
1.1. Проблема вивчення впливу реклами в соціальній психології і суміжних науках 5
1.2. Аналіз існуючих поглядів на проблему дослідження впливу реклами 11
1.3. Психологічні особливості сприйняття бренду 28
Розділ 2. Емпіричне дослідження особливостей сприймання брендів чоловічого одягу 38
2.1. Опис методів дослідження 38
2.2. Результати проведеного дослідження 39
Висновки 44
Список використаних джерел 47
Рік надходження роботи: 2013
|