Тема: Діагностика і корекція тривожності дітей молодшого шкільного віку з творчими здібностями
Дипломна робота Дисципліна: Психологія
Обсяг: 66 сторінок.
№ роботи: 6734
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ВИВЧЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ОГЛЯД 6
1.1. Проблема тривожності в роботах вітчизняних і закордонних авторів 6
1.2. Особливості прояву тривожності у молодшому шкільному віці 14
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ТВОРЧИМИ ЗДІБНОСТЯМИ 19
2.1. Характеристика вибірки випробуваних 20
2.2. Методи та методики дослідження 20
2.3. Результати дослідження та їх інтерпретація 24
РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33
РОЗДІЛ 4. КОРЕКЦІЯ ПІДВИЩЕНОЇ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 36
4.1. Зведені дані попереднього діагностування 36
4.2. Список дітей корекційної групи 38
4.3. Щоденник проведення корекційних занять 39
4.4. Методи посткорекційної діагностики 45
4.5. Результати посткорекційної діагностики 48
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52
ДОДАТКИ 55
МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ ШКІЛЬНОЇ ТРИВОЖНОСТІ ФИЛІПСА 55
ПРОГРАМА ПРОФІЛАКТИКИ Й КОРЕКЦІЇ ТРИВОЖНОСТІ 59
У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 59
|