Тема: Взаємозв’язок самооцінки і статусного положення в системі міжособистісного відношення у групі учнів молодшого підліткового віку
Дипломна робота
Дисципліна: Психологія
Обсяг: 108 сторінок.
№ роботи: 4855
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Особливості розвитку міжособистісних стосунків та самооцінки дітей молодшого підліткового віку 9
1.1. Психологічна характеристика групи та колективу 9
1.1.1. Соціально-психологічна характеристика груп 9
1.1.2 Соціальна колективність. Відносини між індивідом та групою 20
1.2 Структура міжособистісних стосунків в групах дітей та підлітків 24
1.3 Психологічна характеристика та особливості міжособистісних взаємовідносин дітей підліткового віку 30
1.4 Поняття „самооцінка” 36
1.5 Особливості розвитку самооцінки дітей молодшого підліткового віку 49
Розділ 2. Експериментальне вивчення міжособистісних взаємовідносин та самооцінки дітей молодшого підліткового віку 54
2.1. Описання методик 55
2.1.1. Соціометричний експеримент. Метод соціометрії 55
2.1.2 Методика вивчення самооцінки (Т. Дембо – С. Рубінштейн 61
2.2 Описання вибірки піддослідних 63
2.3 Описання умов та процедури дослідження 64
Розділ 3. Результати дослідження і їх аналіз 65
3.1. Обробка даних соціометричного експерименту 65
3.2. Обробка даних за методикою Т. Дембо - С. Рубінштейна (визначення самооцінки якостей особистості) 72
3.3. Статусна позиція дітей в системі міжособистісних стосунків з різним рівнем самооцінки 74
3.4. Математична обробка результатів дослідження 78
Висновки та рекомендації 80
Підсумок 82
Список використаної літератури 85
|