Тема: питання до іспиту
Дисципліна: Менеджмент
Обсяг: 104 сторінок.
№ роботи: 2437
План
1. Поняття: кадри, робоча сила, трудові ресурси, персонал, людські ресурси, їх використання в управлінні персоналом 4
2. Поняття: мотив, мотивування, стимул, стимулювання 5
3. Модель розвитку людини» персоналу організації, організаційних систем 6
4. Системний підхід в управлінні персоналом 7
5. Характеристика теорії ієрархії потреби 8
6. Вплив зовнішніх і внутрішніх факторів на життєдіяльність людини 9
7. Основні фактори посилення ролі персоналу в постіндустріальному суспільстві 10
8. Характеристика теорії набутих потреб Мак Клеланда 11
9. Сутність, мета і завдання планування. Особливості планування розвитку персоналу організації 12
10. Сучасні вимоги до кадрової політики підприємства 13
11. Характеристика теорії двох факторів Герцберга 14
12. Цільовий підхід до керування процесом формування, розвитку і реалізації людських ресурсів в умовах перехідного суспільства 15
13.Типи кадрових політик, їх стисла характеристика 17
14. Характеристика теорії очікування 18
15. Соціально-психологічні концепції розвитку особистості 19
16. Урахування зовнішніх і внутрішніх чинників, що впливають на організацію кадрової політики 21
17. Характеристика теорії визначення мети 22
18. Теорія психосоціального розвитку 23
19. Моніторинг персоналу як механізм підтримки адекватної кадрової політики 24
20. Характеристика теорії рівності 25
21. Гуманістичний підхід до розвитку особистості 26
22. Цілі і функції системи управління персоналом, їх характеристика 27
23. Концепція партисипативного управління 29
24. Проблеми безробіття в умовах переходу до ринку 30
25. 3авдання, функції кадрових служб, їх характеристика 31
26. Урахування національної культури в процесі мотивації та в оцінці персоналу 32
27. Діяльність служб з планування навчання персоналу 33
28. Структура кадрової служби організації, характеристика її елементів 34
29. 3овнішні мотиватори поведінки людини 35
30. Атестація кадрів. Оцінка рівня підготовки і професіоналізму 36
31. Зміст і послідовність дій при прогнозуванні і плануванні потреби в кадрах 37
32. Внутрішні мотиватори поведінки людини 38
33. Планова робота з розвитку персоналу за кордоном 39
34. Сутність, цілі і завдання кадрового планування 40
35. Типи стимулів, їх стисла характеристика 41
36. Кадрова політика і розвиток персоналу 42
37. Оперативний план роботи з персоналом, особливості його розробки 43
38. Форми мотивації, їх стисла характеристика 44
39. Прогнозування в управлінні персоналом 45
40. Основні і додаткові джерела кадрового забезпечення 46
41. Методи владної, примушуваної мотивації 47
42. Аналіз потреб у перепідготовці персоналу 48
43. Досвід профорієнтації в Західній Європі і Японії та можливості його використання в Україні 49
44. Соціальна підтримка сім'ї, жінок, дітей, молоді 51
45. Методи перепідготовки і підвищення кваліфікації персоналу 52
46. Сутність концепції неперервного навчання 53
47. Методи безпосередньої мотивації праці 54
48. Маркетинг персоналу як ринкова філософія планування розвитку кадрів 55
49. Поняття і етапи ділової кар'єри персоналу 57
50. Методи самомотивації людини 58
51. Планове стимулювання розвитку персоналу організації 59
52. Особливості управління персоналом в управлінні кадровим резервом 60
53. Досвід мотивації персоналу в економічно розвинутих країнах 61
54. Планування ділової кар'єри 62
55. Особливості управління персоналом у процесі мотивації персоналу 63
56. Цілі системи оцінки персоналу організації 64
57. Самоуправління кар'єрою: стратегія та тактика 65
58. Організація управління трудовою дисципліною на підприємстві 66
59. Види оцінок персоналу організації 67
60. Стимулювання праці як фактор професійного розвитку персоналу 69
61. Особливості управління персоналом в управлінні конфліктами і стресами 70
62. Оцінка персоналу в економічно розвинутих країнах 71
63. Планування оцінки кінцевих результатів діяльності персоналу 72
64. Аналіз і оцінка стану плинності кадрів на підприємстві 73
65. Методи оцінки персоналу 74
66. Реформування системи соціальної допомоги сім'ї 76
67. 3агальна характеристика психологічних прийомів, технік, які використовуються при доборі і перевірці персоналу 77
68. Кваліметричний підхід до оцінки персоналу 79
69. Сучасні соціально-демографічні процеси та їх регулювання 80
70. Оцінювання результатів діяльності персоналу управління 81
71. Регіональні аспекти соціальної політики 83
72. Міграційні процеси в Україні та проблеми їх регулювання 84
73. Концепція управління персоналом, еволюція розвитку підходів до управління персоналом 85
74. Візуальна психодіагностика при оцінці персоналу 86
75. Сутність соціально-трудових відносин і шляхи їх реформування 87
76. Розробка кадрової політики організації в умовах України 89
77. Сучасний стан розвитку соціальної сфери в Україні 90
78. Проблеми захисту трудових прав громадян на сучасному етапі 91
79. Тендшції розвитку центрів управління персоналом у країнах Західної Європи, США і Японії 92
80. Принципи реалізації соціальної політики 93
81. Проблеми охорони праці на сучасному етапі 95
82. Основні напрямки перебудови роботи кадрових служб у сучасних умовах 96
83. Соціальні системи та особливості їх розвитку 97
84. Основні принципи державної політики у галузі охорони праці 98
85. Цілі і завдання кадрового менеджменту 99
86. Проблеми багатства і бідності в українському суспільстві 100
87. Ринок праці в сучасній соціально-економічній системі 101
88. Посилення ролі кадрових служб в управлінні організаціями 102
89. Стратегічнї шляхи соціального розвитку України 103
90. Політика зайнятості: світовий досвід і українські можливості 104
|