Тема: питання до іспиту з Менеджменту
питання до іспиту
Дисципліна: Менеджмент
Обсяг: 107 сторінок.
№ роботи: 2206
План
1. Основні наукові школи менеджменту, їх стисла характеристика 5
2. Планування безперервного навчання персоналу в організації 6
3. Поняття мотивації та її необхідність в управлінні 8
4. Тенденції у змінах кадрового менеджменту з позицій різних наукових шкіл менеджменту 9
5. Сутність, мета і завдання кадрового планування 10
6. Характеристика теорії ієрархії потреб Маслоу 11
7. Стратегічний кадровий менеджмент та кадрова політика 12
8. Кваліметричний підхід в оцінці персоналу 14
9. Форми мотивації, їх стисла характеристика 15
10. Тенденції розвитку кадрового менеджменту в світовій практиці 17
11. Прогнозування в управлінні персоналом 18
12. Роль функції мотивації в підвищенні ефективності управління 19
13. Сутність антропосоціального підходу до управління організацією 19
14. Особливості планування розвитку персоналу організації 20
15. Методи ділової оцінки персоналу 21
16. Філософія японського управління персоналом 21
17. Сучасні проблеми в системі підготовки спеціалістів в галузі управління людськими ресурсами 22
18. Внутрішня та зовнішня мотивація 22
19. Порівняльні характеристики американської та японської систем управління персоналом 23
20. Філософська антропологія про сутність людини 24
21. Методи управління мотивацією 24
22. Порівняльні характеристики західноєвропейської та східноєвропейської систем управління персоналом 25
23. Державна політика в сфері управління трудовими ресурсами. Особливості підготовки державних службовців 26
24. Зовнішні мотиватори поведінки людини 27
25. Пріоритети кадрової політики в управлінській діяльності 28
26. Планування кар'єри. Види кар'єри 30
27. Концепція партисипативного управління 31
28. Кадрова політика та кадрова робота в системі кадрового менеджменту 32
29. Самоуправління кар'єрою: стратегія і тактика 33
30. ВВплив національної культури на процес мотивації та ділової оцінки персоналу 34
31. Характеристика концепції безперервної освіти 35
32. Особливості процесу формування людських ресурсів. Місце і роль освіти 36
33. Зміст мотиваційного процесу 37
34. Кадрова політика та кадрова стратегія в системі стратегічного кадрового менеджменту 38
35. Методи перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу 39
36. Методи мотивації, їх стисла характеристика 42
37. Кадрові служби як засіб реалізації кадрової політики та реалізації стратегічного кадрового менеджменту в організаціях 44
38. Акмеологічна концепція розвитку 45
39. Методи ділової оцінки персоналу 46
40. Стратегічні концепції управління персоналом в економічно розвинених країнах. Їх стисла характеристика. 46
41. Характеристика процесів наукового навчання, активності та самостійності 48
42. Візуальна психодіагностика при оцінці персоналу 49
43. Основні напрямки перебудови кадрових служб в стратегічній перспективі 50
44. Цільовий підхід до управління процесом розвитку і реалізації людських ресурсів в умовах перехідного суспільства 52
45. Типи стимулів, їх стисла характеристика 54
46. Вимоги до розробки кадрової політики організації 55
47. Стратегічне та оперативне планування процесу перепідготовки та підвищення кваліфікації 57
48. Характеристика методів примусової мотивації працівників 59
49. Принципи та методи стратегічного управління персоналом 59
50. Місце та роль вищого навчального закладу в системі управління людськими ресурсами 61
51. Соціально-економічні основи мотивації персоналу організації 62
52. 52. Вплив національної культури на стратегічний кадровий менеджмент. 64
53. Поняття методів навчання. Класифікація методів 65
54. Характеристика теорії мотивації двох факторів Герцберга 66
55. Модель стратегічного управління персоналом 66
56. Планування кар'єри. Професійно-кваліфікаційний розвиток персоналі як основа посадового просування службовця 67
57. Процесуальні мотиваційні теорії. Їх особливості 69
58. Програмно-цільовий підхід до стратегічного кадрового менеджменту 69
59. Маркетингова діяльність кадрових служб по визначенню та задоволенню потреб у кадрах 71
60. Класифікації методів мотивації працівників 73
61. Елементи стратегії управління персоналом, їх стисла характеристика 73
62. Планування розвитку персоналу організації 74
63. Організація управління трудовою дисципліною на підприємстві 76
64. Особливості становлення людини в організації, адаптація працівника 77
65. Принципи та методи навчання у вищій школі. Класифікація методів 79
66. Ділова оцінка персоналу в економічно розвинених країнах 80
67. Маркетинг персоналу як філософія та стратегія управління людськими ресурсами 81
68. Педагогічна майстерність. Технології навчання 82
69. Нетрадиційні методи атестації персоналу 83
70. Цілі та функції системи стратегічного управлінні персоналом. Організаційна структура системи управління персоналом 84
71. Поняття педагогічної технології. Класифікація технологій 86
72. Візуальна психодіагностика як один із методів оцінки персоналу 88
73. Ефективність та якість діяльності менеджера з персоналу. Критерії цієї оцінки 89
74. Пріоритетні напрямки розвитку системи навчання та виховання 89
75. Методи самомотивації людини 90
76. Основні напрямки персонал-маркетингу, їх характеристики 92
77. Атестація кадрів. Оцінка рівня підготовки та професіоналізму 93
78. Організаційні методи підвищення ініціативи та відповідальності працівників 94
79. Стратегії ефективного менеджменту людських ресурсів на сучасному підприємстві 95
80. Сучасні методи роботи з резервом кадрів 96
81. Основні принципи ефективної оцінки персоналу 97
82. Стратегічне планування роботи з персоналом організації. Суть, цілі та завдання 99
83. Особливості становлення і розвитку кадрового менеджменту в Україні. 100
84. Методи оцінки плинності кадрів на підприємствах 102
85. Критерії оцінки ефективності управління персоналом 103
86. Правове забезпечення управління персоналом 104
87. Загальна характеристика психологічних прийомів та технології, які використовуються при доборі та перевірці персоналу 104
88. Поняття персонал-стратегії. Стисла характеристика 105
89. Сутність контрактної системи найму працівників 106
90. Загальна характеристика особливостей національної ділової культури на підприємствах України 107