Тема: Сервісний підхід до управління курсова Дисципліна: Менеджмент організацій Обсяг: 43 сторінок. № роботи: 11863 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 СТАНОВЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК САМОСТІЙНОГО СУЧАСНОГО НАПРЯМУ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 6 1.1 Сутність інформаційного менеджменту як технології організації управлінської діяльності 6 1.2 Основні підходи та стандарти організації управління ІТ 11 1.3 Організаційна модель і сервісний підхід 17 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СТАНУ Й ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ІТ В ТОВ СП «ЗЕРНОТРЕЙД» 25 2.1 Загальна характеристика підприємства 25 2.2 Організація процесів управління ІТ в ТОВ «Зернотрейд» 26 2.3 Особливості впровадження на підприємстві сервісного підходу до управління ІТ – ITSM 28 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
|