Тема: Сутність і особливості рекламного менеджменту Курсова робота
Дисципліна: Рекламний менеджмент
Обсяг: 63 сторінок.
№ роботи: 5158
ЗМІСТ
ВСТУП....................................................... 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ........................................... 6 1.1. Основні аспекти поняття ""реклама"".............. 6 1.2. Рекламний менеджмент: сутність, цілі, завдання................ 10 1.3. Багатоплановість та актуальність ролей (функцій) реклами в суспільстві......................................... 12 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТ................................22 2.1. Розвиток рекламного менеджменту на території України... 22 2.2. Організаційна структура рекламних агентств....................... 25 2.3. Особливості рекламного менеджменту в Україні................. 32 РОЗДІЛ ІІІ. РОЛЬ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМИ ТА РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ............................... 37 3.1. Нормативно-правова база функціонування рекламної діяльності в Україні..............................................37 3.2. Впровадження світового досвіду з державного регулювання на вітчизняний ринок рекламної діяльності.......... 41 3.3. Ефективність державного регулювання в Україні................ 51 ВИСНОВКИ ................................................... 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...................... 59
|