Тема: Стимулювання продажу товарів підприємства та шляхи його покращення.
Дисципліна: Маркетинговий менеджмент
Обсяг: 123 сторінок.
Вид роботи: Дипломна робота
№ роботи: 2936
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи стимулювання продажів товарів підприємства 6
1.1 Основи управління маркетинговою діяльністю підприємства 6
1.2 Маркетинговий підхід стимулювання продажів товарів підприємства 20
1.3 Основні методи та форми стимулювання продажів товарів підприємства 29
Висновки за розділом 1 44
РОЗДІЛ 2. Дослідження діяльності підприємства ""Союз-Віктан"" та аналіз методів стимулювання, використовуваних підприємством 47
2.1 Маркетингова характеристика підприємства «Союз-Віктан» та основні економічні показники підприємства 47
2.2 Аналіз умов збутової діяльності підприємства 54
2.3 Аналіз існуючої системи стимулювання продажів продукції компанії «Союз-Віктан» 71
2.4 Економічний ефект від існуючих заходів стимулювання продажів товарів підприємства ""Союз-Віктан"" 86
Висновки за розділом 2 90
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стимулювання продажу товарів підприємства 93
3.1 Ефективність використовуваних систем стимулювання продажів в компанії «Союз-Віктан» 93
3.2 Пропозиції по поліпшенню існуючої системи стимулювання продажів 108
Висновки за розділом 3 117
ВИСНОВОК 118
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 120
ДОДАТКИ 124
|