Тема: Маркетингова концепція бібліотеки курсова Дисципліна: Бібліотечний менеджмент і маркетинг Обсяг: 37 сторінок. № роботи: 12211 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕКИ 6 1.1. Сутність маркетингової концепції 6 1.2. Особливості маркетингової концепції бібліотеки в сучасній Україні 11 1.3. Головні напрямки сучасної бібліотечної підготовки 14 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕКИ 28 2.1. Можливості застосування маркетингу бібліотечних послуг 28 2.2. Формування маркетингової стратегії 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
|