Тема: Планування та організація рекламної діяльності на підприємстві Курсова робота Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 87 сторінок. № роботи: 5276 Зміст Вступ 3
Розділ 1 . Реклама в системі маркетингу 5 1.1.Маркетингова сутність реклами 5 1.2. Вибір форми реклами 14 1.3. Принципові основи рекламної кампанії 25 Розділ 2. Маркетингова оцінка економічної діяльності інвестиційної компанії ""Конгрес-Інвест"" 31 2.1. Загальна характеристика бази практики (інвестиційної компанії ""Конгрес-Інвест""), історія її створення, організаційна структура, види діяльності 31 2.2. Маркетингова оцінка економічної діяльності інвестиційної компанії ""Конгрес-Інвест"" 39 2.3 Перспективи та можливості подальшого поліпшення маркетингової діяльності 50 Розділ 3. Перспективи та шляхи вдосконалення рекламної діяльності інвестиційної компанії ""Конгрес-Інвест"" 58 Висновки 70 Список використаної літератури 72 Додатки 74
|