Тема: Стратегия маркетинга. Виды маркетинговых стратегий, критерии их выбора.
Курсова робота
Дисципліна: Маркетинг
Обсяг: 44 сторінок.
№ роботи: 4963
Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Аналіз теоретичних основ маркетингового аналізу 4
1.1 Маркетинговий аналіз ринку в системі управління підприємства. 5
1.2 Особливості маркетингового аналізу підприємства. 11
Розділ 2. Дослідження та аналіз ринку в системі маркетингу 16
2.1. Маркетингова характеристика виробничо-збутової діяльності ВАТ ""ХХХ"". 16
2.2. Аналіз позиції підприємства на ринку (SWOT аналіз) 22
Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингової діяльності ВАТ ""ХХХ"" 26
Висновки 39
Список використаної літератури 41
Додатки 43
|