Тема: Управління товарною політикою підприємства
частина дипломної
Дисципліна: Маркетинг
Обсяг: 102 сторінок.
№ роботи: 22781
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність товарної політики підприємства: цілі, завдання, принципи 7
1.2. Характеристика основних етапів розробки товарної політики підприємства на споживчому ринку 19
1.3. Методичні підходи формування структури товарного асортименту та його управління 26
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ФАЛЬКОН-УКРАЇНА» 40
2.1. Характеристика конкурентного середовища підприємства 40
2.2. Аналіз управління товарною політикою ТОВ «Фалькон-Україна» 52
2.3. Оцінка впливу комунікаційної діяльності на управління товарним асортиментом підприємства 60
РОЗДІЛ 3 НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ТОВ «ФАЛЬКОН-УКРАЇНА» 70
3.1. Обґрунтування пропозицій щодо формування структури товарного портфелю підприємства 70
3.2. Розробка системи стимулюючих заходів для просування продукції підприємства 80
3.3. Оцінювання результативності запропонованих заходів 87
ВИСНОВКИ 93
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 97
Рік надходження роботи: 2014
|