Тема: Стратегії освоєння нових ринків дипломна Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 94 сторінок. № роботи: 18916 "ЗМІСТ
ВСТУП 4 Розділ 1 Теоретичні засади стратегій освоєння нових ринків 7 1.1. Маркетингове стратегічне планування 7 1.2. Види стратегій освоєння нових ринків 16 1.3. Маркетингові дослідження нових ринків 22 Висновки до розділу 1 27 Розділ 2 Аналітичне дослідження стратегій освоєння ринку у Виробничій фірмі «Меркс-меблі» 29 2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 29 2.2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 35 2.3. Дослідження стратегічного маркетингу підприємства 49 Висновки до розділу 2 52 Розділ 3 Пропозиції щодо вибору та розробки стратегії освоєння нових ринків Виробничої фірми «Меркс-меблі» 54 3.1. Перспективні напрями розвитку ринку підприємства 54 3.2. Обґрунтування вибору стратегії освоєння нових ринків 60 3.3. Планування стратегії освоєння нових ринків 68 Висновки до розділу 3 70 Розділ 4 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 72 на підприємстві 72 4.1. Система управління охороною праці у Виробничій фірмі Меркс- меблі» 72 4.2. Охорона праці на робочому місці менеджера 78 Висновки до розділу 4 87 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 92 ДОДАТКИ 96
"
|