Тема: Управління збутом на основі маркетингу на прикладі підприємства. Дипломна робота
Дисципліна: Маркетинг
Обсяг: 107 сторінок.
Вид роботи: Дипломна робота
№ роботи: 2580
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи формування збутової стратегії підприємства на основі маркетингу 6
1.1 Теоретичні основи збутової діяльності підприємства 6
1.2 Концепції розробки програми стимулювання збуту 25
1.3 Забезпечення ефективності управління збутом в рамках маркетингової політики підприємства 43
Висновки за розділом І 51
Розділ ІІ. Аналіз збутової діяльності підприємства 55
2.1 Аналіз господарсько-фінансової діяльності підприємства 55
2.2 Організація збутової діяльності на підприємстві 65
2.3 Політика ціноутворення та стимулювання збуту на підприємстві 68
Висновки за розділом ІІ 77
Розділ ІІІ. Шляхи поліпшення управління збутом продукції підприємства 79
3.1 Визначення шляхів оптимізації збуту продукції підприємства за допомогою матричного аналізу 79
3.2 Розробка маркетингової стратегії підприємства, спрямованої на підвищення ефективності управління збутом 88
Висновки за розділом ІІІ 96
Висновок 98
Список літератури 100
Додатки 105
|