Тема: Розробка нових видів банківських послуг на прикладі АКБ «ПриватБанк».
Дисципліна: Маркетинг
Обсяг: 105 сторінок.
Вид роботи: Дипломна робота
№ роботи: 2805
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади маркетингу в рамках банківської діяльності 7
1.1. Сутність маркетингу та особливості його застосування в банківській сфері......................................................................................................................7
1.2. Специфічні аспекти маркетингу в сфері надання послуг 18
1.3. Класифікація видів банківських послуг 35
Висновки за розділом 1 46
РОЗДІЛ 2. Дослідження діяльності АКБ «ПриватБанк» в сфері надання банківських послуг 48
2.1. Характеристика та загальні показники діяльності АКБ «ПриватБанк» 48
2.2. Аналіз зовнішнього середовища АКБ «ПриватБанк» 52
2.3. Аналіз діяльності АКБ «ПриватБанк» в сфері надання послуг 64
Висновки за розділом 2 78
РОЗДІЛ 3. Розробка нових видів банківських послуг АКБ «ПриватБанк» 80
3.1. Обґрунтування доцільності розробки нових видів послуг 80
3.2. Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності діяльності з надання банківських послуг 86
Висновки за розділом 3 98
ВИСНОВОК 100
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 102
|