Тема: Рекламна діяльність підприємства та напрямки її удосконалення.
Дисципліна: Рекламна діяльність
Обсяг: 100 сторінок.
Вид роботи: Дипломна робота
№ роботи: 2644
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Концептуальні засади рекламної діяльності підприємства за умов сучасного ринку 6
1.1 Реклама як ефективний інструмент маркетингового комунікаційного процесу підприємства 6
1.2 Механізм рекламної діяльності сучасного підприємства 13
1.3 Контроль ефективності рекламної діяльності підприємства 24
Висновки за розділом 1 35
Розділ 2. Аналіз й оцінювання рекламної діяльності підприємства «рекламна агенція BTL.Ua» 37
2.1 Маркетингові характеристики рекламної діяльності ТОВ «рекламна агенція BTL.Ua» 37
2.2 Діагностика рекламної діяльності ТОВ «рекламна агенція BTL.Ua» 43
Можливості 50
Загрози 50
2.3. Аналіз вибору та застосування рекламних носіїв, бюджету, рекламної діяльності 54
Висновки за розділом 2 59
Розділ 3. Напрямки вдосконалення рекламної діяльності підприємства «рекламна агенція BTL.Ua» 62
3.1 Удосконалення рекламної діяльності ТОВ «рекламна агенція BTL.Ua» 62
3.2 Програма розширення засобів маркетингових комунікацій 75
3.3 Економічна ефективність запропонованих заходів 81
Висновки за розділом 3 88
Висновок 91
Список літератури 94
Додатки 99
|