Тема: Маркетинговий комплекс підприємства і напрямки його вдосконалення.
Дисципліна: Маркетингові дослідження
Обсяг: 129 сторінок.
Вид роботи: Дипломна робота
№ роботи: 4832
ПЛАН
ВСТУП. 3
І. ПОНЯТТЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО РОЛЬ У МАРКЕТИНГОВУ УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ…………………10
1.1. Зміст процесу маркетингового управління підприємством 10
1.2. Роль комлексу маркетингу у маркетингових програмах 17
1.3. Характеристика окремих складових комплексу маркетингу 21
ІІ. АНАЛІЗ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ВАТ Мелітопольське виробничо-торговельне швейне підприємство “ЕЛЕГАНТ” 29
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика 29
2.2. Аналіз методів і тактики ціноутворення ......................................35
2.3. Аналіз методів збуту та просування продукції ............................40
2.4. Аналіз товарної політики підприємства 47
2.5. Маркетингові дослідження споживачів.............................................53
ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ВАТ Мелітопольське виробничо-торгівельне швейне підприємство “Елегант” 66
3.1. Оптимізація товарного асортиметну підпрємства 66
3.2. Обгрунтування рівня цін методом гнучкого беззбиткового ціноутворення 73
3.3. Вибір каналів збуту та оптимізація товарних запасів 83
3.4. Вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій ВАТ Мелитопольське виробничо-торгівельне пошивне підприємство “Елегант” 93
ІV. Заходи з охорони праці та навколишнього середовища. 100
ВИСНОВКИ 109
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 121
ДОДАТКИ
|