Тема: Вибір рекламних засобів для просування туристичного продукту на прикладі Турагенції «Сан Тревел»
Дисципліна: Маркетинг
Обсяг: 128 сторінок.
Вид роботи: Дипломна робота
№ роботи: 2701
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ У ПРОСУВАННІ ТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ 6
1.1 Поняття, сутність та складові рекламної діяльності у туризмі 6
1.2 Підходи до управління стратегією і тактикою рекламної діяльності 19
1.3 Особливості використання рекламних інструментів та засобів просування туристичних продуктів 26
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ У ПРАКТИЦІ ЗАТ «САН-ТРЕВЕЛ» 45
2.1 Загальна характеристика ЗАТ «Сан-Тревел» та основних результатів його діяльності 45
2.2. Аналіз ринкових умов функціонування підприємства 49
2.3 Аналіз особливостей організації рекламної діяльності ЗАТ «Сан-Тревел» 64
2.4 Аналіз результативності використання рекламних засобів на підприємстві 76
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ У ПРАКТИЦІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 82
3.1 Заходи, спрямовані на підвищення ефективності використання рекламних засобів просування продуктів та послуг ЗАТ «Сан-Тревел» 82
3.2 Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів та їх впливу на результативність функціонування ЗАТ «Сан-Тревел» 103
ВИСНОВКИ 119
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 123
|