Тема: PR в комерційній діяльності фірми в умовах глобалізації бізнесу
Дисципліна: Public Relations
Обсяг: 100 сторінок.
Вид роботи: Дипломна робота
№ роботи: 6044
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ PR У ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 6
1.1. Тенденції глобалізації світової економіки та їх вплив на розвиток комунікаційних процесів 6
1.2. Роль комунікацій в розвитку комерційної діяльності фірми 19
Висновки за розділом 1 34
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ PR-ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ФІРМОЮ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 36
2.1. Концептуальні підходи до аналізу PR в системі управління ринкової діяльності фірми 36
2.2. Форма та розробка стратегій PR-кампанії 45
2.3. Оцінка наслідків впровадження PR у компаніях Coca-cola та Jonson&Jonson 64
Висновки за розділом 2 76
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАХОДІВ PR У ПРАКТИЦІ ВІТЧИЗНЯНИХ КОМПАНІЙ 78
3.1 Рекламні засоби як спосіб забезпечення проведення PR-компанії фірми 78
3.2. Специфіка PR в умовах сучасної України 87
3.3 Пропозиція щодо вдосконалення PR супроводження комерційної діяльності 94
Висновки за розділом 3 98
ВИСНОВОК 100
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102
|