Тема: Забезпечення маркетингових конкурентних переваг пiдприємства
частина дипломної
Дисципліна: Маркетинг
Обсяг: 58 сторінок.
№ роботи: 19890
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «КИЇВПРИЛАД» 3
2.1. Аналіз ринку конкурентоспроможності підприємства 3
2.2. Оцінка підприємства в контексті ринкової кон’юнктури 11
2.3. Моніторинг конкурентних переваг ТОВ «Київприлад» 27
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «КИЇВПРИЛАД» 34
3.1. Обґрунтування пропозицій щодо формування нових конкурентних переваг підприємства 34
3.2. Аналіз результатів впровадження конкурентних переваг 40
3.3. Рекомендації по управлінню та підтримці нових конкурентних переваг підприємства 47
ВИСНОВКИ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 59
Рік надходження роботи: 2013
|