Тема: Суспільна та інституційна діяльність і соціальна комунікація
контрольна
Дисципліна: Соціальна філософія
Обсяг: 28 сторінок.
№ роботи: 22777
План
Вступ 3
1. Поняття раціоналізації суспільства: перехід від неінституціалізованих до інституціналізованих форм діяльності. Процес формування соціальних інститутів 5
2. Соціальний суб’єкт як суб’єкт пізнання 8
2.1. Розгляд соціального суб’єкта у німецькій класичній філософії 8
2.2. Суспільна практика і проблема суб’єкта соціальних змін у марксизмі 12
2.3. Поняття суб’єкта в філософії життя (Ф. Ніцше, В. Дільтей) та її критика «одномірної людини». 13
2.4. Поняття інтерсуб’єктивності у феноменології Е. Гусерля 14
2.5. Джерела розуміння у філософській герменевтиці Г.-Г. Гадамера. 16
2.6. Поняття актора за Габермасом. Стратегічна та комунікативна дія 17
3. Соціальні групи як суб’єкти соціальної дії: проблема колективної ідентифікації та колективної соціальної дії. Поняття соціальної маси і народу (К. Ясперс, Х. Ортега-і-Гассет) 20
4. Соціалізація та поняття соціальної ролі (Дж. Мід, Т. Парсонс, Я. Морено, Е. Бернс). Засвоєння і створення соціальних ролей 23
5. Поняття соціальної комунікації та рамкові умови забезпечення соціальної комунікації. Критика теорій маніпуляції 24
Висновки 27
Список рекомендованої літератури 28
Рік надходження роботи: 2014
|