Тема: Фотомодель. Специфіка роботи курсова Дисципліна: Модельні агентства Обсяг: 29 сторінок. № роботи: 18602 "ЗМІСТ
ВСТУП 3 Розділ 1. Зародження професії моделі 5 1.1. Поняття «мода» і його вплив на людей 5 1.2. Перші манекенниці й дублери у високій моді 8 1.3. Російська краса породжує професію 11 1.4. Мальовані красуні в стилі Pin-up 13 Розділ 2. Поява супермоделей. Видатні моделі XX століття 16 2.1. Від акторок до супермоделей. Поняття «супермодель» 16 2.2. Образи жінок першої половини XX століття. Дівчинка-підліток Твіггі 60-х років 17 2.3. Повернення акторок як основоположниць стандартів краси й поява поп-співачок 19 Розділ 3. Образ моделі в сучасних модельному й рекламному бізнесах 21 3.1. Сучасні модельні агентства 21 3.2. Дослідження сприйняття жіночих образів. Приклади зміни жіночих образів у модельному бізнесі 22 3.3. Dove виступає за Справжню Красу 24 ВИСНОВОК 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
"
|