Тема: Управління конкурентноспроможністю підприємства
питання до іспиту
Дисципліна: Управління конкурентноспроможністю підприємства
Обсяг: 135 сторінок.
№ роботи: 12811
ЗМІСТ
1. Конкуренція, її сутність та ознаки. Ринок як спільнота конкуруючих компаній 6 2. Предмет, мета і завдання курсу, його місце в системі дисциплін економічного та управлінського циклу 7 3. Понятійно-категоріальний апарат курсу 9 4. Системний та процесний підходи як методологічна база управління конкурентоспроможністю підприємства 11 5. Ключові положення теорії ринку, теорії конкуренції та конкурентних переваг, концепції стратегічного управління, сучасної управлінської парадигми як наукові основи та найважливіші складові методології курсу 12 6. Сутність та види економічної конкуренції. Об’єкт, суб’єкт та предмет економічної конкуренції 13 7. Конкурентоспроможність суб’єкта конкуренції та її основні ознаки 14 8. Моделі ринкової поведінки підприємства 16 9. Типи ринкових структур та властивий їм характер конкурентних відносин 17 10. Класифікація об’єктів, що характеризуються такою властивістю, як конкурентоспроможність 18 11. Еволюція поглядів на конкуренцію та засоби управління конкурентоспроможністю підприємства 19 12. Конкурентний контекст, поле конкуренції та конкурентне середовище 21 13. Склад та структура конкурентного середовища підприємства. Модель "п’яти сил конкуренції” М.Портера та її елементи 21 14. Державне регулювання конкуренції як "шостий” чинник конкурентного середовища. Основні елементи державної політики регулювання конкуренції в Україні 23 15. Закони та підзаконні акти, що регулюють конкурентні відносини в Україні 24 16. Закони та підзаконні акти, що регулюють конкурентні відносини в Україні 25 17. Постийні сили ринку та причини змін умов конкуренції 27 18. Чинники, що впливають на силу конкурентної боротьби 28 19. Методики та показники оцінки інтенсивності конкуренції 29 20. Сутність поняття "галузь”; необхідність та структура аналізу галузі. 31 21. Сутність поняття "конкурент”; визначення та типологія конкурентів. Інформаційне забезпечення та структура аналізу діяльності конкурентів 32 22. Методика побудови та інтерпретації конкурентної карти ринку 33 23. Методика побудови та інтерпретації карти стратегічних груп 34 24. Конкурентна відмінність як основа ринкового успіху підприємства 37 25. Ключові чинники успіху: поняття та класифікація 37 26. Сутність та співвідношення понять "ринкові чинники успіху”, "ключові компетенції”, "конкурентні переваги” 38 27. Ступінь задоволення споживача як головна детермінанта успіху в конкурентній боротьбі 40 28. Конкурентна перевага як втілення конкурентної відмінності підприємства 42 29. Властивості конкурентних переваг. Життєвий цикл конкурентної переваги 43 30. Конкурентна вада як прояв конкурентної відмінності 45 31. Концепція „Ланцюгу створення вартості” та її застосування при формуванні конкурентних переваг 46 32. Концепція „Стратегічних зон господарювання” та її застосування при реалізації конкурентних переваг 47 33. Види та джерела формування конкурентних переваг 49 34. Продуктивність, якість, гнучкість та інновації як специфічні стадії еволюції джерел формування конкурентних переваг протягом ХХ ст. 51 35. Потність поняття "конкурентоспроможність підприємства” 52 36. Чинники, що визначають рівень конкурентоспроможності підприємства на внутрішніх та зовнішніх ринках 53 37. Аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємства 55 38. Принципи та загальний порядок оцінки конкурентоспроможності підприємства 56 39. Класифікація методів оцінки конкурентоспроможності підприємства 57 40. Базове визначення сутності поняття "управління конкурентоспроможністю”. Мета управління конкурентоспроможністю підприємства 59 41. Система управління конкурентоспроможністю підприємства: основні елементи та їх взаємозв’язок, організаційна побудова 60 42. Загальні та специфічні функції управління конкурентоспроможністю 61 43. Етапи процесу управління конкурентоспроможністю. Цикл управління конкурентоспроможністю 62 44. Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі процесного підходу 62 45. Конкурентоспроможність продукції та послуг як основа формування конкурентоспроможності підприємства 64 46. Критерії конкурентоспроможності товарів. Чинники, що визначають конкурентоспроможність товару на ринку 65 47. Принципи та загальний порядок оцінки конкурентоспроможності товарів 70 48. Класифікація методів оцінки конкурентоспроможності товарів 72 49. Роль стандартизації, сертифікації та систем якості в забезпеченні конкурентоспроможності товарів 79 50. Основні підходи до управління конкурентоспроможністю товару 80 51. Структура та підсистеми управління конкурентоспроможністю продукції (послуг). Основні шляхи забезпечення конкурентоспроможності продукції. 81 52. Сутність поняття "конкурентна стратегія”. Співвідношення та взаємозв’язок конкурентної стратегії з іншими стратегіями організації 84 53. Складові конкурентної стратегії підприємства 85 54. Найбільш поширені класифікації стратегій ринкової конкуренції (підхід Ф.Котлера, підхід П.Друкера, підхід І.Ансоффа, підхід М.Портера тощо). 86 55. Стратегія надбання конкурентної переваги (загальні стратегії конкуренції) 92 56. Стратегія забезпечення конкурентоспроможності як комплексна стратегія 93 57. Стратегія конкурентної поведінки підприємства 94 58. Принципи та основні етапи процесу розробки стратегії конкуренції. 95 59. Концепція розробки та основні елементи програми підвищення конкурентоспроможності 98 60. Зовнішні та внутрішні передумови, що визначають необхідність розробки програм підвищення конкурентоспроможності 100 61. Етапи розробки програми підвищення конкурентоспроможності. Реалізація програми підвищення конкурентоспроможності та моніторинг її ходу 102 62. Програми підвищення продуктивності та якості як складові програм підвищення конкурентоспроможності підприємства. 104 63. Програми підвищення конкурентоспроможності галузі та країни. 106 64. Вітчизняний підхід до забезпечення конкурентоспроможності національної економіки 107 65. Міжнародний досвід реалізації програм підвищення конкурентоспроможності 108 66. Трансформація конкурентних відносин в сучасному економічному просторі 110 67. Глобалізація світової економіки та її вплив на конкурентну взаємодію підприємств 113 68. Віртуалізація виробництва як відповідь на глобалізаційні виклики 114 69. Кооперація як поширена форма конкурентної взаємодії. Цілі утворення та форми коопераційних об’єднань 116 70. Застосування ситуаційного підходу в управлінні конкурентоспроможністю підприємства 117 71. Проектування стратегії конкуренції для підприємств з різним ступенем домінування на ринку 118 72. Адаптація стратегії конкуренції до особливостей структури конкурентного середовища 119 73. Адаптація стратегії конкуренції до особливостей динаміки ринку 120 74. Типологія бізнес-організацій за різними ознаками та відповідні підходи до формування та підтримки їх конкурентних переваг 121 75. Проектування стратегії конкуренції для підприємств різних розмірів, сфер діяльності, організаційно-правових форм 123 76. Передумови та причини виникнення нових бізнес-моделей. Підходи до вдосконалення існуючої моделі бізнесу 124 77. Сучасні концепції бізнесу: масова кастомізація 125 78. Сучасні концепції бізнесу: електронний бізнес 127 79. Сучасні концепції бізнесу: сітьова організація бізнесу 129 80. Сучасні концепції бізнесу: аутсорсінг 131 81. Сучасні концепції бізнесу: реінжиніринг бізнес-процесів 133 82. Сучасні концепції бізнесу: ощадливе виробництво 135 83. Якість і конкурентоспроможність: мікро- і макроаспекти 136 84. Лідерство компаній на основі якості – ключова ідея сучасного бізнесу. Досвід застосування моделі TQM провідними компаніями світу 138 85. Конкурси та премії якості як інструменти визнання конкурентоспроможності продукції та послуг. 139
Оформить предварительный заказ
Стоимость готовых работ с сайта: Реферат - 150 грн или отзыв Курсовая работа - 200-250 грн или отзыв. Дипломная работа - 6 грн за страницу Бизнес-план - 200 грн за работу Ответы на экзамен, шпаргалки - 200 грн за предмет.
Предоставим БЕЗПЛАТНО любую контрольную или реферат или курсовую, или -50 грн на другую работу с базы готовых работ взамен оценки сайта http://kursovye-raboty.kiev.ua/ в Гугл. Подробности уточняйте у менеджера студии 093 599-69-86.
Просмотреть содержание работы и приобрести ее можно в офисе студии..
Если Вы не в Киеве или Вам не удобно подъезжать в офис, предварительно проконсультировавшись с менеджером студии, работу можно получитьпо электронной почте после 100%-й оплаты по банковским реквизитам студии.
В стоимость работы включен электронный вариант работы без распечатки.
Приобретенные готовые работы студии не подлежат возврату и дорабатываются только за дополнительную стоимость.
Возможно выполнение работы по данной тематике под заказ. т 8(093) 599-69-86
Для оформления заказа: zakaz599@gmail.com
необходимо указать:
- вид задания
- специализация
- дисциплина
- сроки выполнения
- формулировку заданий, тема
- требования
- ваш телефон
Вся информация, размещенная на веб-сайте http://studio-expert.at.ua/ включая статьи, тексты, фото-, аудио- и видеоматериалы, иллюстрации, дизайн сайта, а также подбор и расположение материалов является собственностью информационной студии Эксперт и объектом авторских прав, охраняется в соответствии с законодательством о защите авторских прав.