Тема: питання до іспиту
питання до іспиту
Дисципліна: Економічний аналіз
Обсяг: 72 сторінок.
№ роботи: 3728
План
1. Суть та зміст економічного аналізу в ринкових умовах 5
2. Завдання економічного аналізу в умовах формування економічних відносин 5
3. Економічний аналіз господарської діяльності як функція управління та елемент керуючої системи 5
4. Роль і місце економічного аналізу у підвищенні ефективності господарювання в умовах формування ринкових відносин 5
5. Економічний аналіз і теорія пізнання 6
6. Економічний аналіз та основні принципи діалектики 6
7. Основні принципи економічного аналізу 6
8. Роль і місце економічного аналізу в управлінні підприємством 7
9. Господарська діяльність керована підсистема та об’єкт економічного аналізу 7
10. Критичний аналіз визначень предмету економічного аналізу господарської діяльності в умовах ринку 7
11. Метод економічного аналізу господарської діяльності, визначення та характерні особливості 7
12. Фактори, які зумовлюють економічні показники та їх класифікація 8
13. Система показників, її формування та використання в економічному аналізі 8
14. Анатомічні показники та їх класифікація 8
15. Класифікація методів та прийомів аналізу господарської діяльності підприємств 9
16. Методи обробки економічної інформації та їх класифікація 10
17. Економічно-логічні методи, їх класифікація, область використання 12
18. Порівняння, його місце у вирішенні аналітичних задач 14
19. Метод елімінування, індекси, ланцюгові підстановки, розрахунки за допомогою відхилень 14
20. Деталізація як основа розробки факторної моделі показника, що аналізується 15
21. Інтегральний метод оцінки факторних впливів. Прийом визначення «вузьких» місць та головних ланцюгів розвитку господарського об’єкту 16
22. Метод балансового пов’язання у дослідженні ресурсів підприємства та при узагальнені результатів факторного аналізу 16
23. Графічний метод у дослідженні аналітичних показників господарської діяльності 17
24. Економіко-математичні методи та моделі в аналізі господарської діяльності, їх класифікація 18
25. Особливості використання математичних моделей в аналітичній роботі підприємства 18
26. Основні методологічні принципи, і процес моделювання господарських операцій 19
27. Сутність процесу та принципу моделювання господарських операцій та економічних явищ 19
28. Послідовність та його етапи економічного математичного моделювання господарських операцій та процесів 20
29. Особливості використання детермінованого та стохастичного моделювання в аналітичній роботі підприємств 21
30. Детерміноване моделювання та аналіз факторних систем господарської діяльності 22
31. Статичне моделювання та аналіз факторних систем господарської діяльності 23
32. Класифікація завдань факторного аналізу. Характеристика прямого аналізу і зворотного факторного аналізу 25
33. Характеристика методів оптимальних рішень та область їх використання 25
34. Кореляційно-регресивний аналіз та область його використання 26
35. Динамічне програмування, теорія ігор, масового обслуговування, її місце у вирішенні конкретних аналітичних завдань 26
36. Матричні методи аналізу господарської діяльності підприємств 27
37. Методи кількісного впливу факторів на зміну результативного показника 27
38. Система економічної інформації як база даних для аналізу господарської діяльності 28
39. Принципи організації інформаційного забезпечення господарської діяльності 28
40. Методика накопичення та систематизації аналітичної інформації. Методика перевірки достовірності джерел інформації 28
41. Основи організації комп’ютерної обробки економічної інформації для економічного аналізу 29
42. Характеристика основних елементів аналітичної роботи на підприємстві 30
43. Комплексний економічний аналіз як система пошуку резервів підвищення ефективності виробництва 30
44. Системний підхід та передумови створення комплексного економічного аналізу, його сутність та основні принципи 30
45. Класифікація факторів та резервів підвищення ефективності виробництва 31
46. Основні елементи змісту комплексного аналізу 32
47. Методи детермінованої комплексної оцінки інтенсифікації та ефективності господарювання 32
48. Методи аналізу кількісного впливу на зміну результативного показника 36
49. Функції управління –критерії класифікації видів економічного аналізу 38
50. Класифікація та характеристика найважливіших видів економічної інформації, що використовується для аналізу фінансово-господарської діяльності 38
51. Оперативний аналіз: зміст, завдання, організація та інформативне забезпечення 38
52. Перспективний аналіз: зміст, завдання, організація та інформативне забезпечення 39
53. Внутрішній і зовнішній аналіз: їх зміст, завдання, основні етапи проведення 40
54. Техніко-економічний та соціально-економічний аналіз: їх зміст, завдання, джерела інформації, методи проведення, місце в системі комплексного економічного аналізу 40
55. Функціонально-вартісний аналіз у вирішенні організаційно-управлінських рішень 41
56. Суть та зміст економічного аналізу в ринкових умовах 41
57. Аналіз виробництва продукції 41
58. Аналіз якості продукції 42
59. Оцінка виконання плану із собівартості продукції 43
60. Аналіз реалізації продукції 43
61. Оцінка виконання плану із собівартості продукції 44
62. Аналіз витрат за елементами і статтями калькуляції 44
63. Аналіз матеріальних витрат 45
64. Аналіз витрат на оплату праці 45
65. Аналіз собівартості окремих видів продукції 46
66. Аналіз забезпечення підприємства трудовими ресурсами 47
67. Аналіз використання фонду робочого часу 47
68. Аналіз продуктивності праці 48
69. Аналіз трудомісткості продукції 49
70. Аналіз складу динаміки та якісного складу основних засобів 49
71. Аналіз ефективності використання основних засобів 50
72. Аналіз забезпечення підприємства матеріальними ресурсами 50
73. Аналіз ефективного використання матеріальних ресурсів 51
74. Аналіз формування фінансових результатів 52
75. Загальний аналіз чистого прибутку підприємства 52
76. Факторний аналіз фінансових результатів 53
77. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансового стану підприємства 54
78. Аналіз фінансової стійкості підприємства 54
79. Аналіз платоспроможності та ліквідності підприємства 55
80. Аналіз кредитоспроможності 63
81. Аналіз активів підприємства 64
82. Аналіз ефективності використання оборотного капіталу 65
83. Аналіз необоротних активів 66
84. Аналіз дебіторської заборгованості 67
85. Аналіз власного капіталу 68
86. Аналіз зобов’язань 69
87. Аналіз кредиторської заборгованості 69
88. Аналіз рентабельності активів і капіталу 70
89. Аналіз ділової активності підприємства 70
90. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансових результатів 72
91. Значення та завдання аналізу фінансового стану підприємства в ринкових умовах 72