Тема: Стратегічний аналіз підприємства Курсова робота Дисципліна: Стратегічне управління Обсяг: 32 сторінок. № роботи: 8074 Зміст
Вступ 2 Розділ 1. Стратегічний аналіз компанії «ЛМП» 3 1.1 Діагностика макро– та конкурентного середовища СЗГ 3 1.2 Діагностика внутрішнього середовища 7 1.3 SWOT–аналіз 11 Розділ 2. Формування стратегії підприємства 13 2.1 Загальна організаційна стратегія 13 2.2 Формування конкурентних переваг 17 Розділ 3. Впровадження стратегічних змін на підприємстві 19 3.1 Рівень стратегічних змін 19 3.2 Здатність компанії «ЛМП» до навчання 21 3.3 Оцінка ресурсів і компетенцій 23 3.4 Оцінка можливостей реінжинірингу 24 3.5 Оцінка можливостей впровадження змін 25 3.6 Оцінка відповідності організаційної структури управління новій стратегії 27 3.7 Агенти стратегічних змін 28 Висновки 30 Список використаних джерел 31
|