Тема: Організаційно-економічні напрями підвищення конкурентоздатності підприємства курсова Дисципліна: Економіка підприємства Обсяг: 60 сторінок. № роботи: 10971 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Сутність та складові поняття конкурентоспроможність підприємства 5 1.2 Поняття зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства 9 1.3 Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства 12 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ КИЇВСКЬИЙ ЗАВОД БЕЗАЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ «РОСИНКА» 19 2.1 Особливості виробничо-господарської діяльності підприємства 19 2.2 Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства 27 2.3 Оцінка конкурентоспроможності підприємства за функціональним підходом 34 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 40 3.1 Чинники підвищення конкурентоспроможності ВАТ Київський завод безалкогольних напоїв «Росинка» 40 3.2 Напрямки підвищення конкурентоспроможності підприємства 43 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49 Додатки 54
|