Тема: Методи формування ціни на підприємствах
курсова
Дисципліна: Економіка
Обсяг: 46сторінок.
№ роботи:19056
ЗМІСТ
ВСТУП 3 Розділ 1 Формування ціни на підприємства: теоретичний аспект 5 1.1. Основні поняття цінової політики 5 1.2. Методи формування ціни на підприємствах 9 Розділ 2 Дослідження методів формування ціни на ЗАТ «Проммонтаж» 13 2.1. Характеристика ЗАТ «Проммонтаж» 13 2.2. Методи формування ціни на ЗАТ «Проммонтаж» 17 2.3. Дослідження фінансових результатів діяльності підприємства в залежності від цінової політики 22 Розділ 3 Дослідження основних проблем формування ціни на ЗАТ «Проммонтаж» та розробка шляхів їх вирішення 31 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
|