Тема: Аналіз цінової політики підприємства курсова робота Дисципліна: Організація і методика економічного аналізу Обсяг: 39 сторінок. № роботи: 14439 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВОМ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 5 1.1. Сутність та особливості цінової політики підприємства 5 1.2. Методологічні аспекти аналізу політики ціноутворення на підприємстві 9 1.3. Огляд нормативної бази ціноутворення в Україні 15 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «ГАРАНТ» 19 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19 2.2. Аналіз структури та динаміки витрат та собівартості продукції ТОВ «Гарант» 22 2.3. Дослідження процедури ціноутворення на підприємстві та факторів що на неї впливають 25 2.4 Шляхи оптимізації цінової політики 29 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 ДОДАТКИ
|