Тема: Підвищення конкурентоспроможності продукції
Курсова робота
Дисципліна: Економіка
Обсяг: 57 сторінок.
№ роботи: 2798
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 Теоретико-методологічні основи оцінювання конкурентоспроможності продукції підприємства 5
1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 5
1.2. Оцінювання та показники конкурентоспроможності продукції підприємства 12
1.3. Фактори, що впливають на конкурентоспроможності продукції підприємства 18
РОЗДІЛ 2 Аналітичне оцінювання діяльності ДП АТ „Київ хліб” Булочно-кондитерського комбінату (БКК) 23
2.1. Історична довідка створення та розвитку підприємства 23
2.2. Аналіз виробництва і реалізації продукції та основні показники діяльності підприємства 27
2.3. Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності продукції підприємства 29
2.4. Аналіз конкурентного середовища ДП АТ «Київхліб» «Булочно-кондитерський комбінат» 33
РОЗДІЛ 3 Заходи щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ББК, та розрахунок їх економічної ефективності 36
3.1. Аналіз доцільності та розрахунок ефективності запропонованих інновацій 37
3.2. Вплив інновацій на результати діяльності 48
ВИСНОВКИ 53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55
|