Тема: Особливості обслуговування клієнтів в сфері послуг
Курсова робота
Дисципліна: Маркетинг
Обсяг: 31 сторінок.
№ роботи: 7421
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи формування системи консалтингу в України 6
1.1 Огляд ринку консалтингових послуг в України 6
1.2 Роль HR-консалтингу на товарному ринку 9
1.3 Проблеми та перспективи розвитку консалтингового бізнесу в Україні 12
2. Аналіз діяльності консалтингової компанії «HR-менеджмент» на вітчизняному ринку послуг 16
2.1 Загальна характеристика діяльності консалтингової компанії «HR-менеджмент» 16
2.2 Удосконалення стратегії розвитку консалтингової компанії «HR-менеджмент» 23
Висновки 29
Список використаної літератури 31
|