Тема: Розробка бізнес-плану створення підприємства (організації) в сфері послуг автомузики(продаж автомобільної музики)
Курсова робота
Дисципліна: Бізнес-планування
Обсяг: 59 сторінок.
№ роботи: 4953
ЗМІСТ
ВСТУП
3
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ……..
5
1.1. СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА БІЗНЕС-ПЛАНУ, ФУНКЦІЇ, ЦІЛІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ФОРМУВАННЯ…………………….
5
1.2 МЕТОДОЛОГІЯ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ………….………….………….………………
13
1.3. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ЯК ОСНОВНА СКЛАДОВА БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА………….………….………….………….…………….
18
Розділ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ………….…………….
21
2.1. ХАРАКТЕРИСТИКА МУЗИКАЛЬНОГО МАГАЗИНУ «YAMAHA» ………….………….………….………….…………………
21
2.2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ МУЗИКАЛЬНОГО МАГАЗИНУ «YAMAHA»………….……………...
40
Розділ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ………….………….………….
47
ВИСНОВКИ………….………….………….………….………………...
50
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………….………………….
55
ДОДАТКИ………….………….………….………….………………….. 57
|