Тема: Сучасні технології міжнародного рекламного бізнесу
магістерська
Дисципліна: Міжнародна торгівля
Обсяг: 121 сторінок.
№ роботи: 22500
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕХНОЛОГІЙ, ЩО ЗАСТОСОВУЄ МІЖНАРОДНИЙ РЕКЛАМНИЙ БІЗНЕС 5
1.1 Поняття та особливості функціонування міжнародного рекламного бізнесу 5
1.2 Технології та інструменти міжнародного рекламного бізнесу 16
1.3. Технології проведення рекламних кампаній, її особливості в Інтернет 21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МІЖНАРОДНОГО РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ 57
2.1 Сучасний стан міжнародного рекламного бізнесу 57
2.2. Характеристика напрямків розвитку технологій в міжнародній рекламі 73
2.3. Аналіз сучасних технологій, які застосовуються у рекламному бізнесі в Україні на прикладі КП «Київреклама» 84
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ МІЖНАРОДНОГО РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ 87
3.1. Проблеми та перспективи розвитку міжнародного рекламного бізнесу в Україні 87
3.2 Впровадження зарубіжного досвіду по формуванню технологій міжнародного рекламного бізнесу на прикладі КП «Київреклама» 95
ВИСНОВКИ 109
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 115
ДОДАТКИ 123
Рік надходження роботи: 2014
|