Тема: Особливості розвитку міжнародного ринку туристичних послуг
дипломна
Дисципліна: Міжнародний бізнес
Обсяг: 100 сторінок.
№ роботи: 22512
ЗМІСТ
ВCТУП 4
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ ЯК ПРОВІДНОГО НАПРЯМКУ РОЗВИТКУ РИНКУ 7
1.1. Сутність міжнародного туризму на світовому ринку послуг 7
1.2. Етапи розвитку ринку туристичних послуг 11
1.3. Мiжнародне регулювання туриcтичної дiяльноcтi та його значення 15
РОЗДІЛ 2 26
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В КРАЇНАХ СВІТУ 26
2.1. Стpyктypa тa динaмікa Європейського, Азіатського та Американського туристичного бізнесу 26
2.2. Сучасний стан cтpyктypи pинкy тypиcтичниx пocлyг 36
2.3. Тeндeнції poзвиткy ринку туристичних послуг 49
РОЗДІЛ 3 58
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 58
3.1. Позиціонування України на міжнародному туристичному ринку 58
3.2. Інструменти та механізми підвищення конкурентоздатності туристичних послуг України 67
3.3. Перспективи розвитку туризму в Україні та вплив соціальних, демографічних та інших факторів на туристичний ринок 77
ВИСНОВКИ 92
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 96
ДОДАТКИ 103
Рік надходження роботи: 2014
|