Тема: Цінова політика підприємства та напрями її вдосконалення
дипломна
Дисципліна: Економіка підприємства
Обсяг: 109 сторінок.
№ роботи: 22737
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 8
1.1. Економічна сутність ціни та ціноутворення на підприємстві як складові цінової політики підприємства 8
1.2. Наукові підходи до формування ефективної цінової політики підприємства 15
1.3. Зарубіжний досвід формування цінової політики енергетичних підприємств 20
РОЗДІЛ 2. ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЕМСТВА ДП «ЕНЕРГОРИНОК» В УМОВАХ ДІЮЧОЇ МОДЕЛІ РИНКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ 28
2.1. Характеристика підприємства ДП «Енергоринок» та його цінової політики в умовах конкуренції 28
2.2. Аналіз галузі діяльності підприємства ДП «Енегоринок» 42
2.3. Особливості розвитку підприємства ДП «Енегоринок» на середньострокову перспективу та адміністрування оптових та роздрібних цін 50
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ДП «ЕНЕРГОРИНОК» 59
3.1. Методичні підходи щодо ефективного функціонування підприємства ДП «Енегоринок» в умовах балансуючого ринку електричної енергії України 59
3.2. Удосконалення цінової політики підприємства в новій моделі ринку ОРЕ України 73
3.3. Економічна ефективність запропонованих заходів 81
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ 85
4.1. Державна політика галузі охорони праці 85
4.2 Органи державного нагляду з охорони праці 91
ВИСНОВКИ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101
ДОДАТКИ 111
" Рік надходження роботи: 2014
|