ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні засади діяльності ТНК на сучасному етапі глобалізації світової економіки 6
1.1. Необхідність розробки стратегії суб’єктами господарської діяльності 6
1.2. Особливості розробки стратегій транснаціональних компаній 17
1.3. Види стратегій транснаціональних компаній 24
Висновки по першому розділу 37
Розділ 2. Стратегії ТНК щодо входження та функціонування в ринковому просторі України 40
2.1. Базова стратегія 40
2.2. Розробка маркетингової стратегічної програми компанії 50
2.3. Стратегія виходу на нові ринки продукції компанії «Кримська Троянда» 57
Висновки по другому розділу 67
Розділ 3. Напрями подальшого розвитку діяльності ТНК в Україні 69
3.1. Порівняльні переваги транснаціональних корпорацій над іншими суб’єктами господарювання 69
3.2. Оптимізація стратегії діяльності ТНК в Україні 74
Висновки по третьому розділу 90
Висновок 92
Список використаної літератури 96
Додатки 102