ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Сутність, принципи та значення оцінки вартості підприємства 7
1.2. Підходи в оцінці вартості підприємства. Класифікація основних методів 14
1.3. Механізм проведення оцінки вартості підприємства та фактори, що впливають на величину вартості підприємства 34
РОЗДІЛ 2. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ХЛІБОКОМБІНАТУ № 10 43
2.1. Загальна характеристика розвитку і діяльності Хлібокомбінату № 10 43
2.2. Аналіз господарської діяльності 47
2.3. Аналіз фінансового стану підприємства 55
Розділ 3. АНАЛІЗ ВАРТОСТІ Хлібокомбінату № 10 ЗА МЕТОДАМИ 67
3.1. Оцінка вартості підприємства майновим методом 67
3.1. Оцінка вартості підприємства за методом дисконтування грошових потоків 69
3.3. Оцінка вартості підприємства за методом капіталізації доходів 80
Розділ 4. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 83
4.1. Інвестиційне проектування з метою підвищення вартості підприємства 83
4.2. Оптимізація структури капіталу з метою підвищення його вартості 92
4.3. Оцінка вартості підприємства за міжнародними стандартами 99
ВИСНОВКИ 103
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 106
ДОДАТКИ 114