ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методичні засади, формування та планування собівартості й прибутку підприємств 6
1.1. Економічна сутність, склад та особливості формування собівартості продукції 6
1.2. Підходи до управління собівартістю на підприємстві 14
1.3. Економічна сутність та специфіка формування прибутку на підприємстві 21
1.4. Методи планування обсягу необхідного прибутку на підприємстві 37
Висновки до першого розділу 47
Розділ 2. Аналіз формування та планування собівартості й прибутку ВАТ ПВП «Кривбасвибухпром» 49
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 49
2.2. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 55
2.3. Інтегральна оцінка впливу собівартості та прибутку на фінансовий стан підприємства 68
2.4. Проблеми планування собівартості та прибутку підприємства 71
Висновки до другого розділу 75
Розділ 3. Вдосконалення системи планування собівартості та прибутку ВАТ«ПВП «Кривбасвибухпром» 76
3.1. Зарубіжний досвід оптимізації собівартості та прибутку 76
3.2. Ідентифікація альтернативних шляхів збільшення прибутку та зменшення собівартості продукції ВАТ «ПВП «Кривбасвибухпром» 88
3.3. Фінансово-економічне обґрунтування системи заходів, спрямованих на збільшення прибутку підприємства та оцінка їх ефективності 115
Висновки до третього розділу 133
Висновки 135
Список використаної літератури 140
Додатки