Зміст
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи дослідження маркетингових стратегій компаній щодо зарубіжних ринків 7
1.1 Суть та види маркетингових стратегій щодо зарубіжних ринків 7
1.2 Алгоритм розробки маркетингових стратегій суб’єктами міжнародного бізнесу 21
1.3 Порівняльний аналіз стратегій зовнішньої експансії компаній 29
Висновки до розділу І 33
Розділ ІІ. Механізм реалізації експортної стратегії міжнародними компаніями в умовах глобалізації 36
2.1 Переваги та недоліки поширених в практиці міжнародного бізнесу стратегій прямого та непрямого експорту товарів 36
2.2 Особливості використання комплексу міжнародного маркетингу іноземними компаніями щодо стратегії прямого експорту 40
2.3 Оцінка застосування комплексу міжнародного маркетингу щодо стратегії непрямого експорту 49
Висновки до розділу ІІ 54
Розділ ІІІ. Особливості застосування компонентів комплексу міжнародного маркетингу вітчизняними компаніями – експортерами в галузі важкої індустрії на зарубіжних ринках 56
3.1 Аналіз застосування компонентів комплексу міжнародного маркетингу вітчизняними компаніями – експортерами в галузі важкої індустрії на зарубіжних ринках 56
3.2 Шляхи покращення комплексу міжнародного маркетингу вітчизняними компаніями на зарубіжних ринках 66
Висновки до розділу ІІІ 76
Висновки 78
Список використаних джерел 82
Додатки 88