ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1. ТПП як інститут представництва та захисту підприємців 6
1.1. Роль ТПП в інтернаціоналізації підприємств в систему світової економіки 6
1.2. Діяльність Міжнародної торгової палати 11
1.3. Передумови створення та функціонування Української торгово-промислової палати 16
Висновки за розділом 1 27
Розділ 2. Аналіз діяльності Одеської регіональної торгово-промислової палати 29
2.1. Завдання та функції ОРТПП 29
2.2. Характеристика послуг ОРТПП, що допомагають підприємствам у виході на міжнародні ринки 34
2.3. Аналіз ефективності діяльності ОРТПП: проблеми та перспективи 42
розвитку 42
Висновки за розділом 2 53
Розділ 3. Пропозиції щодо підвищення ефективності діяльності ОРТПП 55
3.1. Пропозиції щодо використання резервів ОРТПП 55
3.2. Пропозиції щодо надання додаткових видів послуг 72
3.3. Залучення підприємств регіону до електронної комерції 86
Висновки за розділом 3 92
ВИСНОВОК 94
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 97
ДОДАТКИ 100