Тема: Моделювання фонду бібліотек різних видів
курсова
Дисципліна: Бібліотекознавство
Обсяг: 43 сторінок.
№ роботи: 20265
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи бібліотечного маркетингу 6
1.1. Генезис бібліотечного маркетингу і особливості маркетингового середовища бібліотеки 6
1.2. Сучасні моделі бібліотечного маркетингу 14
Розділ 2. Маркетингові рішення бібліотек 19
2.1. Стратегія планування, контроль в бібліотечному маркетингу 19
2.2. Buzz-меркетинг як новітня технологія бібліотечної діяльності (досвід бібліотек Польщі) 25
2.3. Маркетингові дослідження бібліотечного середовища (на основі досліджень Національної бібліотеки ім. В.І.Вернадського) 31
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43
Рік надходження роботи: 2013
|