Тема: Піар як спосіб впливу та формування громадської думки в Україні
курсова
Дисципліна: Реклама та зв’язки з громадськістю
Обсяг: 45 сторінок.
№ роботи: 20363
ЗМІСТ
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ГРОМАДСЬКІСТЬ ЯК ОБ’ЄКТ ТА СУБ’ЄКТ КОМУНІКАЦІЇ 5
1.1. Громадська думка, її формування та зміна в процесі трансформації суспільства 6
1.2. Громадська думка як джерело та суб'єкт комунікативного впливу 14
РОЗДІЛ 2. ПІАР ЯК СПОСІБ ВПЛИВУ ТА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ В УКРАЇНІ 30
2.1. Роль PR в соціальних комунікаціях 30
2.2. Вплив PR та формування громадської думки в Україні 37
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
Рік надходження роботи: 2013
|