Тема: Засоби переконання у рекламі пива на телевізійній основі дипломна робота Дисципліна: Журналістика Обсяг: 60 сторінок. № роботи: 15959 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ ТА ЇЇ СТРУКТУРА 7 1.1. Телереклама в інформаційному просторі 7 1.2. Структура телереклами 9 1.3. Мова. Мовний знак. Функції мови. Вплив 18 1.4. Аргументація й доказ у рекламі 23 РОЗДІЛ 2. ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА ПИВА 28 2.1. Товарна реклама: специфіка, прийоми й особливості впливу 28 2.2. Вербальні, невербальні, екстралінгвістичні компоненти телереклами й неприпустимі імплікації 31 2.3. Шляхи вдосконалення компонентів телереклами й необхідні імплікації 36 2.4. Аналіз сучасного ринку реклами пива 43 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ВЛАСНОГО РЕКЛАМНОГО РОЛИКА 50 ВИСНОВКИ 53 БІБЛІОГРАФІЯ 59
|