Тема: Специфіка використання реклами в інтернет мережі і соціальних мережах
магістерська
Дисципліна: Масмедіа комунікація
Обсяг: 144 сторінок.
№ роботи: 21996
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТУ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ БІЗНЕС-ПРАКТИКИ 8
1.1. Методологічні основи проведення рекламної кампанії в Інтернеті 8
1.2. Сучасні технології Інтернет-маркетингу 18
1.3. Вплив різного типу рекламних звернень в Інтернет мережі і соціальних мережах на купівлю продукту певної марки 30
Висновки до першого розділу 41
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕКЛАМИ В ІНТЕРНЕТ МЕРЕЖІ І СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 44
2.1. Реєстрація веб-cepвepа в каталогах і пошукових системах 44
2.2. Банерна реклама як ефективний засіб Інтернет-маркетингу 58
2.3. Електронна пошта як важливий маркетинговий інструмент популяризації підприємства 69
2.4. Маркетинг із використанням конференції UseNet і реклами на дошках оголошень 84
Висновки до другого розділу 91
РОЗДІЛ 3. НОВІТНІ ІНСТРУМЕНТИ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ В ІНТЕРНЕТ МЕРЕЖІ І СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 94
3.1. Класифікація і типові інструменти комунікаційних кампаній в Інтернеті 94
3.2. Специфіка використання інструментів Інтернету для просування товарів 102
3.3. Методи роботи маркетингових компаній з використанням рекламних технологій 112
Висновки до третього розділу 124
ВИСНОВКИ 126
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 133
Рік надходження роботи: 2014
|