Тема: Немотивовані, cпонтанні спотворення інформації у телевізійних программах ділового циклу дипломна Дисципліна: Журналістській фах Обсяг: 71 сторінок. № роботи: 11265 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СПОТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ У ПРОГРАМАХ ДІЛОВОГО ЦИКЛУ 8 1.1 Професійна комунікація у діловій журналістиці 8 1.2. Поняття «точність», «об’єктивність» та спотворена інформація у ділових програмах 15 1.3. Причини спотворення інформації у ділових програмах 17 1.3.1. Основні ознаки спотворення інформації 17 1.3.2. Реакція аудиторії на спотворену інформацію 20 1.3.3. Відмінності сприйняття інформації з екрана та друкованих носіїв (порівняння) 26 1.3.4. Спотворення інформації та стандарти журналістської етики 30 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 34 РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ УНИКНЕННЯ СПОТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ 36 2.1. Потенційні причини спотворень 36 2.2. Робота із офіційними та власними джерелами, із відкритою інформацією, із експертами та перевірка інформації 45 2.3. Тенденції спотворення інформації на телебаченні….............................50 2.3.1. Найбільш виразні приклади порушення стандартів…………………50 2.3.2. Огляд ринку ділових програм: репутація та рейтинг………………...54 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 62 ВИСНОВКИ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 68
|