Тема: Туристичний імідж королівства Норвегія: сучасний стан, оцінка та перспективи дипломна Дисципліна: Туризм Обсяг: 109 сторінок. № роботи: 20356
Вступ 3 Розділ 1. Створення туристичного іміджу Норвегії 5 1.1. Сутність та складові туристичного іміджу країни 5 1.2. Принципи туристичного іміджування 6 1.3. Маркетинг іміджу 8 Розділ 2. Сучасні тенденції розвитку туризму та ефективність впровадження турів у Норвегію 12 2.1. Економіко-географічне положення та рівень економічного розвитку Норвегії 12 2.2. Туристичний потенціал Норвегії 19 2.3. Характеристика інфраструктури та сучасні тенденції розвитку туризму 33 2.4. Місце Норвегії на міжнародному туристичному ринку 38 2.5. Унікальні туристичні об'єкти та явища 43 2.6. Головні туристичні райони країни 47 2.7. Планування та економічна ефективність впровадження турів у Норвегію туроператором ''Сага'' України 57 Розділ 3. Туристичний образ та бренд Норвегії 64 3.1. Бренди Норвегії на світовому туристичному ринку 64 3.2. Фіорди - національний бренд Норвегії 70 3.3. Шпіцберген та Лофотени – унікальні архіпелаги Північної Європи 74 3.4. Лижний спорт та рибальство - візитні картки Норвегії 82 Висновки 89 Список використаної літератури 93 Додатки 98
|