Тема: Соціально-психологічні засоби підвищення попиту на сучасну техніку
курсова
Дисципліна: Психологія реклами
Обсяг: 47 сторінок.
№ роботи: 19865
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичне дослідження соціально-психологічних засобів підвищення попиту на сучасну техніку 5
1.1. Поняття психології реклами 5
1.2. Поняття рекламного впливу 8
1.3. Соціально-психологічні методи підвищення попиту засобами реклами 9
Розділ 2. Емпіричне дослідження соціально-психологічних засобів підвищення попиту на сучасну техніку 13
2.1. Методологія дослідження та опис вибірки досліджуваних 13
2.2. Аналіз результатів дослідження 22
Висновки 44
Список використаних джерел 47
Рік надходження роботи: 2013
|